Nad 900 Kč poštovné ZDARMA!

Vše o nákupu/FAQ

Vše o nákupu/často kladené otázky FAQ

Jaké způsoby dopravy poskytujete?

Zboží si můžete nechat dopravit ověřeným dopravcem PPL (cena této dopravy je 89 Kč)

Za jak dlouho mi zboží přijde?

Pokud si zboží objednáte do 12:00, ještě v tento den zboží odešleme. Ze zkušenosti s naším dopravcem by vaše zboží mělo dorazit maximálně do 72 hodin.

Objednáte-li si zboží po 12. hodině, vaši zásilku odešleme hned následující den.

Na koho se mohu obrátit s jakýmkoliv dotazem/problémem?

Všechny dotazy/problémy/nejasnosti velmi rádi zodpovíme. Stačí nás kontaktovat libovolným způsobem – e-mailem, telefonicky, na sociálních sítích, … jakkoliv. Kontaktní údaje máme zde: http://alfons.cz/kontakt/.

Máte zboží skladem?

Ano, veškeré zboží na našem e-shopu máme vždy skladem. Nemusíte se tedy obávat, že bychom po přijetí vaší objednávky zboží teprve lovili kdesi u dodavatele, tuhle praktiku u nás rozhodně nečekejte.

Zboží můžete bez problémů vrátit či vyměnit do 14 dnů od doručení zásilky. Stačí zboží poslat zpět – nejlépe českou poštou – s originálem nebo vytisknutou kopií faktury a k zásilce připsat, zda si přejete zboží vrátit nebo vyměnit. V případě výměny uveďte, za jaké zboží si přejete měnit. V případě vrácení zboží stačí uvést číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze.

Zboží můžete vrátit nebo vyměnit také v naší provozovně v Plznii.

Vracím zboží zpět. Za jak dlouho můžu očekávat vrácení peněz?

Peníze vracíme zpět do 14 dnů od doručení zboží zpět na prodejnu. V případě nejasností či dotazů jsem samozřejmě kdykoliv k dispozici pro jakoukoliv domluvu – http://alfons.cz/kontakt/